راه های جلوگیری از هک شدن
نوشته شده توسط : kiavash

 

امروز می خوام یک هک بسیار کمیاب رو معرفی کنم. گاهی اوقات دیتابیس دچار مشکل میشه و در نتیجه یک صفحه خطا به کاربر نمایش داده میشه. حالا اگر پروژه تجاری باشه شما حتما تمایل دارید تا پیغام های دلخواه خودتون رو جایگزین پیغام های پیشفرض کنید ...
 
به طور پیشفرض وردپرس درون فید وبلاگ شما هیچگونه اطلاعاتی به غیر از مختصری از مطلب قرار نمی دهد. شاید شما تمایل داشته باشید که تصاویر شاخص مطالب شما نیز به کاربرانتان نمایش داده شود. پس حتما این هک رو امتحان کنید.
 
حتما می دونید که اگر وردپرس تشخیص بده در یکی از نظرات کاربران شما آدرس یک سایت درج شده حتما اونو به صورت لینک در میاره. خوش شاید این در بعضی موارد ناخوشایند باشه. امروز می خواهیم با معرفی یک هک جلوی این کارو بگیریم.
 
به طور پیشفرض وردپرس برای لینک ادامه مطلب عبارت "ادامه ..." را نشان می دهد. حال اگر تمایل دارید این عبارت را تغییر دهید این مطلب را دنبال کنید.
 
حتما تا حالا اون لوگوی کوچیک وردپرس بالا سمت راست ناحیه مدیریتی خودتون رو دیدید درسته؟ یکی از امکاناتی که از وردپرس 3.5 به بعد اضافه شد نوار ابزار وردپرس هستش. همون نوار سیاه رنگی که در بالای سایتتون قرار داره ...
 
هنگامی که شما به نظرات کاربران وب سایت خود پاسخ می دهید وردپرس از نام کاربری لاگین شما به عنوان ارسال کننده نظر استفاده می کند. این باعث می شود که هکر ها بتوانند با استفاده از این مورد نام کاربری ورود به مدیریت سایت شما را بیابند...
 
همواره پیش می آید که شما نیاز دارید تا وب سایت خود را برای مدت کوتاهی ببندید تا بتونید تغییرات مورد نیازتون رو در سایتتون اعمال کنید. افزونه های بسیاری برای این امر هست ولی ما می خواهیم این کار رو با یک هک بکنیم!
 

یکی از امکانات موجود در بخش مطالب وردپرس زباله دان می باشد. با حذف هر مطلب توسط شما مطلب به این بخش انتقال می یابد که موجب می شود در صورت پاک کردن اشتباهی مطلب قابل حذف باشد. اما پر شدن این بخش جز مشکلات کندی دیتابیس و ... سودی ندارد.
 
حتما می دانید که در وب سایت های وردپرسی هنگامی که به روی لینک یک نویسنده در سایت کلیک می کنید به آرشیو مطالب نویسنده ارجاع داده می شوید. این سیستم در سایت هایی با چندین نویسنده کاربردی است اما در وبلاگ نه ...
 
حتما با بخش جستجوی وردپرس آشنایی دارید؟ همان بخشی که به شما کاربران شما امکان می دهد درون مطالب وب سایت شما بدون نیاز به رجوع به موتور های جستجو همچون گوگل جستجو کنند. این بخش به ظاهر ساده هک های بسیار متنوعی دارد که قصد داریم در این مطلب به بخشی از آن ها بپردازیم.
 



:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: